Thursday, July 4, 2024

Gospel of Thomas 101 in English and Udugi ꭴꮪꭹ

 

Saying 101: Discipleship (2)

"Whoever doesn't hate their [father] and mother as I do can't become my [disciple], and whoever [doesn't] love their [father] and mother as I do can't become my [disciple]. For my mother […], but [my] true [Mother] gave me Life."

nasgiquo-yigi tla ganaquatisdase unatseli edoda ale etsi tsilv aya, tla yeliquase didolagi aqua adasdawadidohi, ale nasgiquo-yigi tla geyudase unatseli edoda ale etsi tsilv aya tla yeliquase didolagi aqua adasdawadidohi. yeno aqua etsi adanedise ayv didla aqua ayelv, aseno aqua udohiyu etsi adanedise ayv vlenidohvne.

ᎾᏍᎩᏉ-ᏱᎩ Ꮭ ᎦᎾᏆᏘᏍᏓᏎ ᎤᎾᏤᎵ ᎡᏙᏓ ᎠᎴ ᎡᏥ ᏥᎸ ᎠᏯ, Ꮭ ᏰᎵᏆᏎ ᏗᏙᎳᎩ ᎠᏆ ᎠᏓᏍᏓᏩᏗᏙᎯ, ᎠᎴ ᎾᏍᎩᏉ-ᏱᎩ Ꮭ ᎨᏳᏓᏎ ᎤᎾᏤᎵ ᎡᏙᏓ ᎠᎴ ᎡᏥ ᏥᎸ ᎠᏯ Ꮭ ᏰᎵᏆᏎ ᏗᏙᎳᎩ ᎠᏆ ᎠᏓᏍᏓᏩᏗᏙᎯ. ᏰᏃ ᎠᏆ ᎡᏥ ᎠᏓᏁᏗᏎ ᎠᏴ ᏗᏜ ᎠᏆ ᎠᏰᎸ, ᎠᏎᏃ ᎠᏆ ᎤᏙᎯᏳ ᎡᏥ ᎠᏓᏁᏗᏎ ᎠᏴ ᎥᎴᏂᏙᎲᏁ.


No comments:

Post a Comment