Monday, June 15, 2020

Will You Reject (+fr, es, pt)

Will you reject my work
because I live my life naked?
Is nature that far
from your acceptable traditions?
No matter--I will continue
to do what I do,
and live as I live.

Rejetterez-vous mon travail
parce que je vis ma vie nu?
La nature est-elle si loin
de vos traditions acceptables?
Peu importe - je vais continuer
faire ce que je fais,
et vivre comme je vis.

¿Rechazarás mi trabajo
porque vivo mi vida desnudo?
¿Está la naturaleza tan lejos
de tus tradiciones aceptables?
No importa, continuaré
hacer lo que hago,
y vivir como vivo.

Você vai rejeitar o meu trabalho
porque eu vivo minha vida nu?
A natureza está tão longe
de suas tradições aceitáveis?
Não importa - continuarei
fazer o que eu faço,
e viver como eu vivo.







Text and image © 2020 by Donald C. Traxler aka Donald Jacobson Traxler.

No comments:

Post a Comment